Praktyka Prawa Zamówień Publicznych

Praktyka Prawa Zamówień Publicznych obejmuje w szczególności takie specjalności jak:
- pomoc prawną przy przygotowaniu oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
- weryfikację poprawności przygotowania dokumentacji przez Zamawiającego, identyfikację oraz zapobieganie ryzykom związanym z postępowaniem i realizacją umowy o zamówienie publiczne
- opiniowanie zasadności i przygotowanie odwołań, przystąpień do postępowań odwoławczych, sprzeciwów, opozycji i skarg
-
przygotowywanie opinii prawnych (
przetarg
, inne tryby) -
doradztwo
przy zawieraniu oraz wykonywaniu umów z podwykonawcami, konsorcjantami oraz innymi partnerami, reprezentowanie w postępowaniu przed Krajową Izbą Odwoławczą oraz sądami - pełną obsługę prawną przy realizacji umów, na każdym etapie ich wykonywania, rozwiązywanie sporów wynikłych na tle umowy
-
negocjacje
zmiany umów - realizację inwestycji infrastrukturalnych w oparciu o przepisy FIDIC
- pomoc prawną przy przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
- przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych SIWZ, OPZ, wzorów umów oraz poszczególnych formularzy do uzupełnienia przez Wykonawcę
- ustalanie kryteriów wyboru Wykonawcy, wymagań stawianym Wykonawcom
- kształtowanie wymagań standardów dla postępowań przetargowych
- koordynowanie prac zespołu zajmującego się przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym zamówień realizowanych na zasadach szczególnych regulaminów Zamawiającego
- weryfikacja przygotowywanej dokumentacji przetargowej (audyt) pod kątem jej zgodności z przepisami prawa oraz materiałami bazowymi w ramach postępowań publicznych w tym inwestycyjnych
- koordynacja działań z zakresu prowadzenia analiz rynku branży budowlanej
- występowanie jako pełnomocnik Zamawiającego na każdym etapie prowadzonego postępowania przetargowego
- koordynacja prac komisji przetargowych realizujących postępowania o udzielenie zamówień publicznych
- weryfikacja oraz udzielanie Wykonawcom odpowiedzi na pytania w ramach postępowań publicznych w tym inwestycyjnych
- kontrola przeprowadzonych postępowań oraz doradztwo w związku z przeprowadzanymi kontrolami
- przygotowywanie planu zamówień publicznych i nadzór nad jego realizacją
- opracowywanie aktów wewnętrznych dotyczących udzielania zamówień publicznych
- przekazywanie do Urzędu Zamówień Publicznych i Urzędu Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach oraz ogłoszeń o udzieleniu zamówień
- prowadzenie spraw dotyczących solidarnej odpowiedzialności Wykonawcy i Zamawiającego
- sporządzanie opinii prawnych, umów, oraz aneksów do umów
- doradztwo w postępowaniach dotyczących korekt finansowych nakładanych na beneficjentów środków UE
- przygotowywanie środków ochrony prawnej (odwołania, skargi do sądu) przysługujących oferentom w ramach postępowania o zamówienie publiczne
- reprezentacja Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą
- audyt prowadzonych postępowań oraz zakończonych w celu wykrycia ewentualnych nieprawidłowości
Pomoc prawna to
- Porady prawne
- Kompleksowa analiza prawna
- Przygotowywanie opinii prawnych
- Prowadzenie spraw w imieniu Klienta
- Reprezentacja przed sądem oraz urzędami
- Pełna obsługa prawna firm i instytucji
Przeprowadzanie audytów
- Przygotowywanie pism i dokumentów
- Mediacje i negocjacje handlowe
BIURO
Kancelaria Prawna Witaszek & Partnerzy
Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska
NIP: 7010460586 | REGON: 360662311 | KRS:538985
KONTAKT
ul. Koszykowa 53 lok 46 | 00 – 659 Warszawa
tel: + 22 299 40 90 | fax: + 22 213 95 41
kancelaria@kpwk.pl | www.kpwk.pl